Pleasure Shelter: PERDUDA A LA CARRETERA

lunes, 22 de marzo de 2010

PERDUDA A LA CARRETERA

És dissabte, són aproximadament les dues de la matinada, estic perduda en alguna carretera comarcal prop dels pirineus. Veig la neu envoltant el meu cotxe i el cos em tremola.

Voldria entrar en calor però per molt que pujo la calefacció del cotxe no aconsegueixo reaccionar. Sento els músculs rígids, incapaços de reaccionar…

Decideixo agafar un camí de terra per buscar un lloc apartat per estar tranquil·la i desconnectar una estona. Paro el cotxe, però deixo la música de fons per no sentir-me tant sola, i per no sentir els sorolls exteriors que m’envolten.

La música s’apaga i sento uns petits crits acompassats, i acompanyats del que em sembla una respiració forta.

Al principi m’espanta, però m’envaeix la curiositat per saber que són aquests sorolls que sento, vull descobrir d’on venen...Aquesta por juntament amb els sorolls m’exciten i fan que surti del cotxe i segueixi els sorolls.

A pocs metres, quan els sorolls estan molt pròxims veig una tanca, i darrera d’ella, al fons, s’intueix la silueta d’una gran casa abandonada, molt vella i descuidada, però intrigant.

Em pregunto si els sorolls procediran d’aquesta casa, vull esbrinar que passa, que provoca aquests sorolls, però alhora el pànic s’apodera del meu cos, estic immòbil, observant la casa, el pati que l’envolta i la tanca davant meu...

Un últim crit fort i de nou un silenci que em fan retornar i instintivament ajupir-me ràpidament...No se quant de temps passo allà ajupida, pensant que és una bogeria tot plegat, però excitada profundament per tot el que m’envolta i que desconec.

Recupero mica en mica la calma i també el sentiment de curiositat. Traspasso la tanca, camino lentament pel jardí, convertit amb el pas del temps en un laberint difícil de traspassar...

Encara hi ha silenci, i em fa pensar que tot és fruit de la meva imaginació, però segueixo caminant...

Unes escales de pedra i una gran porta de fusta mig oberta m’esperen, em conviden a passar a aquella gran casa, com si algú m’esperes.
Entro i tanco la porta al meu pas, i just en el moment en que es tanca sento una altra porta tancar-se, però està molt fosc, i no se distingir quina de les portes que rodeja la gran sala on em trobo s’ha tancat.

Busco per sota les portes alguna senyal de llum, però en cap d’elles hi veig ni hi sento res...Pot ser si que m’ho he imaginat tot, quan tinc por em sembla sentir i veure coses, però segurament només és una casa abandonada i no hi ha res més per veure...

Decideixo quedar-me assentada descansant una estona a les escales que hi ha al centre de la sala, tancar els ulls i imaginar-me que estic a un altre lloc...a la platja, amb el sol escalfant el meu cos, amb la sorra entre els meus dits, i la sal enganxada a la meva pell....

Un soroll em retorna a la realitat, em semblen passos, però no puc veure ningú...Pot ser hi ha algú a dalt, pot ser els sorolls d’abans venien de dalt...

Pujo les escales i veig un llarg passadís amb més portes, però a una d’elles hi veig llum...Que faig? Entro?Que em trobaré dins? Com pot ser que vulgui entrar però em faci por?

Em decideixo a mirar pel forat del pany, per sota la porta, però no aconsegueixo veure res. Hauré d’entrar si vull veure que hi ha al darrera d’aquella porta...

Entro i l’estampa em deixa immòbil de nou, sembla que res d’això està passant en realitat, pot encara estic al cotxe i m’he quedat adormida...

Dins l’habitació hi ha un llit amb llençols de color blanc, una cadira de fusta, una taula, i un mirall a la paret.

A la cadira hi ha un noi jove i fort, mirant al llit on hi ha una noia encara més jove i fràgil...Estan els dos despullats, i sembla que no els importi que jo estigui allà, ni tant sols m’han mirat.

La noia està mirant amunt, amb el cap reclinat mirant al noi, es creuen les mirades. Ella s’apreta un pit amb una mà, juga amb el mugró mentre amb l’altre ma es toca la figa. Està molt calenta, i juga amb dos dits dins el seu cony mentre ho acompanya amb el moviment del seu cos i uns gemecs acompasats...

Ara me n’andono que els sorolls provenien dels jocs sexuals d’aquesta parella...i crec que jo estic més calenta que la noia...Jo també em voldria tocar, però em fa vergonya pensar-ho, tot i que ells sembla que no els hi importaria gaire, perquè no s’han immutat per la meva presencia...

Ell es mira la noia, la contempla i respira excitat quan desvia la mirada cap a mi i em convida a acostar-me sense dir ni una paraula. Com hipnotitzada m’hi acosto, no m’hi puc negar perquè estic molt excitada, però no se que fer, no se com comportar-me, que hauria de fer...

Ell em comença a despullar mentre la noia es segueix tocant, sense permetre’s arribar a l’orgasme, controla els seus dits per fer que el plaer que ella sent i que ens fa sentir duri més temps...

Mica en mica la meva roba queda pel terra...em sento còmode amb aquest noi, desitjo que passi les seves mans pel cos, que no descuidi cap centímetre de la meva pell...

M’assento sobre les seves cames, mirant cap a la noia, amb les meves cames molt obertes i la meva esquena tocant el seu pit. Estic molt mullada.

Em mossega el coll mentre amb les mans m’acaricia els ombros suaument però amb seguretat. Sap que el que està fent m’agrada i em posa a punt pel que ell sap que passarà...i que jo desitjo que passi.

Continua baixant les mans als meus pits i els apreta fort, aquest petit dolor m’excita moltíssim, fa que una corrent em recorri l’esquena...

Retorna a l’esquena fins baixar al cul i d’aquí al meu cony, però sense arribar a posar els seus dits, simplement em toca els llavis... Em posa molt calenta veure que sap tocar el meu cos, que em fa desitjar que em toqui...Ell ho sap i juga amb mi posant-me molt calenta...

No em puc esperar més, i agafo la seva ma molt fort i l’acosto al meu cony, ordenant-li sense paraules que em toqui, quan de sobte, com si no li agrades que jo portes el control, m’agafa fort per la nuca, em gira amb fermesa i m’ajup fins que la meva cara queda davant de la seva polla. Esta molt dura i calenta i me la poso dins la boca, l’acaricio amb la llengua i la mullo amb saliva perquè llisqui millor dins la meva boca...

De musica de fons, la respiració de la noia i del noi, i de la meva boca mullant la seva polla...

De sobte sento una ma acariciant el meu cony i em deixo portar per la situació, sentir només el plaer que m’estan regalant i que jo estic donant...

Ell treu la polla de la meva boca i m’empeny cap al llit assentant a la noia a la cadira.

S’hi acosta i em diu a la orella: Et vull follar! I vull que ella ho vegi!!

De nou vergonya i passió...un conjunt de sensacions que cada vegada es fa més intens. Obro les meves cames per deixar-lo entrar...M’obliga a mirar cap a la noia que ens mira amb cara de sorpresa. Em fixo a la seva cara i veig que és molt jove, més del que m’havia semblat quan estava estirada al llit.. Deu tenir uns 20 anys...Sento de nou la seva veu que em diu...t’agrada que la Ivet ens miri mentre follem? Així aprendrà a fotre un bon polvo!

Ufff com em posen aquestes paraules i veure que la Ivet, ara ja se com es diu, ens mira com si fos la primera vegada que veu a dos persones follant.

Estic a punt de correm quan surts de dins meu i em dius que em giri, que el meu cul serà per tu...Quan m’estic girant noto la presencia de la Ivet al llit junt a mi. L’estiro suaument i li dic que estigui tranquil·la, que li agradarà...Acaricio la seva figa i fico els meus dits dins el seu cony, molt a poc a poc, fent que senti un plaer que mai havia sentit...em demana que no pari que li agrada.

Sense que se n’adoni, trec els meus dits i ell posa la seva polla dins ella mentre jo li acaricio els pits...Ella perd el control i arriba a l’orgasme, i li demana a ell que arribi junt amb ella....Ell no ho fa, es reserva per mi...

La Ivet es queda estirada al llit relaxada, se li tanquen els ulls, mentre ell i jo encara anem calents i volem acabar junts...

Ell em diu: ara estem sols i ets tota per mi...

Em poso a quatre grapes i ell suaument em fica els dits al cul i al cony...quan em vull donar conta, el plaer és tant gran que em deixo portar per les sensacions. Tinc la seva polla al cul, i la seva ma al cony. Noto el moviment del seu cos que empeny la seva polla dins i fora...

Perdo el control i li dic: Fill de puta! Cabró!!!...entrem en un joc que m’agrada i em posa encara més calenta...em domina de manera que no em puc moure...

Penso que es correra al meu cul, quan de sobte surt del meu cul, fa fora a la Ivet del llit dient-li que el necessita, que hem d’acabar el joc perquè s’està fent de dia....

Ella ens mira ara des de la cadira, i jo....mmmm...em te ara lligada al llit de braços i cames...No em puc moure, i estic completament al seu servei....m’intento revelar...no m’agrada que m’agafin de les mans, no m’agrada sentir que no em puc moure...fins que...una mirada d’ell fa que em calli de cop....sentint un gran plaer...

Es posa sobre meu, i em folla sense parar durant una gran estona, jo immòbil i ell sense parar de moure’s...estic a punt de correm i em diu que ho faci, que em deixi portar pel que em fa sentir i ho allibero fent que ell també es corri...

Amb la respiració encara accelerada però amb els ulls brillants, em deslliga i em fa una abraçada...S’estira amb mi al llit i m’adormo...

Quan em desperto ja és de dia, ell està vestit al meu costat i em pregunta si em trobo bé, m’explica que ells tampoc es coneixien, que ahir tant un com l’altre s’havien perdut, ja molt entrada la nit i s’havien acostat a la casa per refugiar-se del fred i esperar que es fes de dia per continuar el viatge...

Qui s’havia d’esperar que el viatge acabaria d’aquesta manera?
Pot ser algun dia ens tornarem a trobar, sinó tindrem el record d’aquesta nit, en la que a dia d’avui encara dubto si va ser tot un somni que voldria fer realitat...

Fi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario