Pleasure Shelter: DESPULLADA

sábado, 24 de abril de 2010

DESPULLADA















Són les set del mati, m'ha despertat un missatge teu que deia que tenies ganes de veure'm...mmmm...m'encanta despertar-me i veure que estas pensant en mi...

Et contesto amb un altre missatge dient:doncs ja saps on estic...al llit esperant-te..

En menys de 20 minuts estas a casa...i jo t'espero totalment despullada al llit...Només pensar en que puguis recorre la meva pell amb les teves fortes mans, m'excita...

Entres a l'habitació, sense dir res em mires i em ruboritzo sentint-me totalment nua davant la teva mirada...Em preguntes que estic fent i et contesto que t'esperava...i que vols?, em dius...que puc contestar davant aquesta pregunta tan evident? saps que em fa molta vergonya i per això insisteixes en la pregunta.

T'estic dient que què vols?

Encara estic en silenci i el miro amb expressió de dir-te que no segueixi parlant, que no em pregunti més...però continues immòbil al costat del llit on jo estic estirada, inflexible esperant la meva resposta...

Em penses contestar?

Segueixo en silenci, fins que un assot que ja em podia haver esperat em fa reaccionar i dir-te: vull que...entris en mi, que em facis teva, que la teva polla em faci cridar de plaer.

Em gires boca avall, t'assentes a sobre meu i poses crema per tot el cos, amb un massatge suau que estimula tots els meus sentits.

Els meus pits a causa del massatge van fregant amb els llençols i s'estan excitant. L'olor de la crema que m'estas posant inunda l'habitació i fa que l'ambient estigui purament sexual...i que cada vegada desitgi amb mes força que em follis, però no vull perdre aquesta sensació d'espera del moment...

Quan et tombes sobre meu per fer el massatge a la meva espatlla, noto que el teu sexe està crescut. Notar-lo em fan venir ganes de llepar-lo, de notar com creix a la meva boca.

Et demano que et tombis. T'acabo de treure la poca roba que et queda i allibero la teva polla deixant-la que acabi de créixer amb aquesta llibertat. Em tombo perquè em quedi a l'alçada de la meva boca.

Llepo des de la base, des dels teus collons fins a la punta que s'eleva enèrgica, molt lentament, torno a la base i m'entretinc aquí amb la meva llengua notant com la pell està tersa perquè aquesta esta molt excitada...A poc a poc pujo fins a entretenir-me en la teva punta, variant entre les lentes llepades i un moviment més enèrgic amb la punteta de la meva llengua. El teu cos gaudeix amb les meves llepades i em demanes que la posi a la boca...

L'agafo amb la ma, i me la poso a la boca, per succionar-la primer lentament i després mes ràpid, alternant amb les llepades per fer que el plaer s'intensifiqui...Una i altra vegada, mentre la polla entre i surt de la meva boca un gemec surt del teu cos fent-se mes intens...

Gaudeixo en veure el teu plaer i el meu sexe està molt humit.

Paro quan veig que la teva llet està a punt de sortir alliberada de la polla dient: encara no campió que has de sentir i donar més plaer encara.

Portat per l'emoció i les ganes d'arribar a l'orgasme t'aixeques com posseït per una rabia interior per haver aturat el meu joc, i em poses a quatre per introduir la teva polla dins meu de cop, sense jocs previs.

Em tires endavant, fent que el meu cos pengi del llit, deixant d'aquesta manera el meu cul elevat sobre el llit i servit per a la teva polla.

Em penetres així durant una estona, i em tornes a fer pujar la part del meu cos que penjava del llit, posant-me tombada al llit de costat, amb les cames tancades per tornar a entrar en mi així.

En aquesta postura, és molt intens quan entres i surts de mi. El moviment del meu cos és cada vegada més ràpid i excitat. Els meus gemecs poc a poc son més alts i agònics, el que et demostra que estic a punt d'arribar al clímax.

Surts de mi dient-me: encara no nena que has de sentir i donar més plaer encara.

Quina rabia em fan les meves paraules a la teva boca...i entenc la rabia que has sentit tu quan he deixat de llepar la teva polla quan estaves a punt d'arribar a l'orgasme...

Em rebel·lo i et dic que no es just, que ja acabo jo la feina que no has acabat tu...L'expresió de la teva cara mostra que no t'ha agradat gaire la meva rebel·lió, però t'has quedat mirant-me sense dir res...

Jo estirada al llit obro les meves cames per deixar pas als meus dits. Separo els meus llavis, i fico dos dits dins el meu cony, mentre amb l'altre ma dono plaer al meu clítoris...Veig la teva mirada centrada al meu cony i les teves mans acariciant els meus pits i jugant amb el meu excitat mugró...

De nou arriba l'orgasme i de nou l'interromps, agafant-me fort i traient-me fora de l'habitació. Em tires sobre l'escala que hi ha fora, de genolls, amb les cames separades castigues les meves natges amb uns assots que fan regalimar el meu suc per les cames...La teva veu no calla, em renyes per haver aturat el teu orgasme i per la rebeldia quan has aturat el meu...

Sense parar els assots, poses dos dits dins el meu cul, i els mous en cercle, per deixar espai a la teva polla que seguidament penetra dins.
M'agafes del cabell per tirar el meu cap enrere i dir-me xiuxiuejant: qui em farà parar ara puta? pararé quan jo vulgui...mai més decidiràs quan arribo o no a l'orgasme. Ho decidiré jo.

Aquestes paraules, el seu moviment, el conjunt de tot em fan sentir-me completament excitada. Noto com s'accelera el pols de la penetració i com arriba el moment de que la seva llet surti d'ell.

Treu la polla del cul per deixar-la jugar entre les meves natges. Mentre jo regalimo per les meves cames de plaer al arribar a l'orgasme, ell mulla la meva esquena i el meu cul amb la seva llet calenta i enganxosa...

Ara s'ha fet el silenci, i les respiracions son compassades, relaxants...Jo estic assentada a l'escala i tu seus dos graons més amunt, passant els braços per sobre meu. Em faig petita abraçada pel teu cos mentre em parles i dius que ha estat meravellós i vols saber si m'ha agradat a mi.

Et contesto en una paraula: NO! i somric...amb un petit assot em dius: tranquil·la la pròxima vegada t'agradarà menys i també em somrius...mmmm...m'encanta!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario