Pleasure Shelter: NO EM PUC ESPERAR.

domingo, 23 de mayo de 2010

NO EM PUC ESPERAR.

M'has trucat i m'has dit que venies a veure'm, que tenies ganes de mi...volies que t'esperes al llit...has estat una llarga estona parlant-me per telefon, amb aquests veu sensual, o pot ser la paraula exacta es sexual...

Haig de reconèixer que em posa molt calenta sentir-te...

M'has demanat que deixi la porta oberta, i t'esperi completament nua al llit, coberta pel llençol, preparada per rebre el teu cos...

Amb tota l'estona que hem estat parlant per telèfon, el meu cos ja estava preparat, a punt, molt calenta...No sabia si podria esperar a que arribessis tu, però les teves ordres han estat molt clares...Nua i quieta al llit, esperant-te...

No sabia l'estona que havia passat des de que m'has trucat, ni quanta estona hem estat parlant, però he pensat que no feia gaire...i que em donaria temps...així que...he baixat la meva mà moooolt lentament, acariciant el meu cos fins a baixar el meu sexe...les teves paraules han fet que estigui molt humida...

Em toco, lentament, fincat dos dits al meu cony, fent un moviment dins i fora, i de tant en tant traient-los per tocar-me el clítoris... No vull arribar a l'orgasme perque ho vull fer amb tu...pero si em toco, no et puc esperar...



Estic absorta en la passió que m'estic donant, i ni tant sols m'he adonat que ja estas aquí i em dius:

- Que collons estas fent? No t'he dit que m'esperessis nua i quieta?

La teva veu era seriosa, em miraves amb aquella mirada d'enfadat que em torna boja...em pregunto quan de temps portaries allà, mentre jo em tocava...
Observo la teva polla que es marca rígida en els teus pantalons i et dic:

- No dissimulis, que t'estava agradant...i deixa sortir la teva polla per mi...

No et fan gracia les meves paraules, et tires ràpidament sobre el llit, em gires cara avall, em dones un assot molt fort, per acabar lligant les meves mans i els meus peus a cada cantonada del llit...Poses un coixí sota la meva panxa per elevar el meu cul i deixar preparat el meu cony...



Estic nerviosa i excitada, completament a les teves mans, però veig a les teves reaccions que estas enfadat...vull pensar que és un joc, però tinc els meus dubtes, per la forma en que m'has lligat...i tinc sentiments entre por i excitació...

Em dius:

- T'he dit que m'esperessis nua i quieta. Mai fas cas, i com saps mereixes ser castigada. Ara decidiré el teu castic i segons com et portis serà més o menys fort.

La meva respiració és agònica, entretallada per l'excitació que aquesta situació em provoca...

Et despulles, molt lentament, mentre jo estic allà immòbil, mirant-te de reüll, perquè amb aquesta posició no aconsegueixo veure't bé.

Poses la teva polla entre les meves natges, fregant-te contra elles. Noto que estas molt calent, i saps que estic tota per tu, amb ganes de tu i disposada al que em vulguis donar...

Et demano que em follis, però em dius que es un castig, que tu t'has de divertir però jo haig de patir perquè així són els càstigs...

Noto la teva polla rígida, jugant amb mi, m'excita notar-la posant-se pel meu cos, i el meu cos instintivament produeix un petit moviment, limitat pels lligams al llit, que acompanya a la teva polla.

Mica en mica, baixes fins al meu cony, jugues una estona per fora, notant com humitejo de plaer...quan de cop, t'aixeques, et separes de mi i te'n vas del llit...

No veig on vas, no se diferenciar que fas...quan de cop, noto el teu cos de nou al llit i comences a castigar les meves natges. No ho fas amb la mà, sino amb alguna cosa que no se diferenciar que és...et pregunto: perque em castigues?

Em dius: perquè t'ho mereixes i perquè vull fer-ho....
Et dic: amb que em pegues?
- Amb el raspall...

MMM...el dolor que sento quan em castigues, es mescla amb el plaer que em dona la teva ma tocant el meu sexe. Una sensació única, que s'uneixen al meu cos per experimentar una de les sensacions més meravelloses...

Vas veure que m'agradava, i de nou vas parar de donar-me plaer, per castigar únicament les meves natges...Et dic que això no m'agrada i em dius:

- evidentment, és un castig, no t'ha d'agradar...

No pares, i cada vegada pica mes...au pica! però no tens intenció de parar. Una llàgrima rellisca dels meus ulls sense voler-ho, i en veure-ho pares dient: molt bé petitona, això està molt bé, tranquil·la...

T'estires a sobre meu, i m'abraces molt fort. Noto el teu sexe ferm sobre les meves natges dolorides i em calma el dolor i m'excita moltíssim.

Obres les meves natges, i veus com el meu sexe regalima de plaer. Amb el meu suc mulles el meu forat i entres fort sobre el meu cul, que no es resisteix a l'entrada de la teva polla.

El ritme és molt ràpid, i jo allà estirada i lligada, exposada als teus plaers que fan realitat els meus plaers i fantasies...

Atures el ritme, la treus del meu cul...De nou perdo el teu contacte, no se on ets...En uns segons estas al meu davant, m'aixeques el cap estirant dels cabells, t'assentes al meu davant i em dius....i ara llepa-la!...

La teva polla calenta està davant la meva boca, i m'obliga a llepar-li i mamar-la fins que es corre a la meva boca....

Jo segueixo lligada, sense poder-me moure quan em deslliga els peus, i mantenint les meves mans lligades, em posa de genolls, aquests separats, i es la seva llengua la que ara repassa el meu cony, mentre assota de nou, però suaument les meves natges.





Tinc moltes ganes de corre'm, però quan ho nota, deixa de llepar-me, per tornar a agafar el raspall, i em dona copets petits i repetits al meu cony. Observa que m'agrada, que m'excita, i tot i que li demano que pari, no ho fa, i segueix, compaginant els seus dits dins el meu cony, amb els assots al clítoris...

Mai havia sentit una sensació semblant, però és intensa i m'agrada, em fa perdre el control...fins arribar a l'orgasme.

Pares, m'acaricies tot el cos, fent-t'ho més intensament a les natges maltractades i em relaxes profundament...

Molt baixet a l'orella em dius: em faràs cas la pròxima vegada?
I et contesto: si aquest serà el castig mai faré cas...m'ha encantat...

Em dius que no tinc remei, i els dos ens posem a riure, i ens passem l'estona que ens queda junts tranquils un al costat de l'altre...

Espero que em tornis a castigar aviat...

No hay comentarios:

Publicar un comentario