Pleasure Shelter: ESTUDIANDO

martes, 8 de junio de 2010

ESTUDIANDO

Estas estudiando en tu habitación...te observo de reojo desde la otra habitación, mientras coloco ropa.

Estas muy concentrado en tus libros, ni siquiera me miras y yo en cambio, solo observándote noto que mi cuerpo se estremece, mis pechos se ponen tersos y mis pezones rozan con mi ropa dejándose mostrar levemente por mi camiseta.

Me paseo por detrás de ti, guardando de una en una ropa, para poderte observar durante más rato...y para hacerme notar...

Poco a poco veo que tu concentración se va perdiendo, y te vas distrayendo con mis paseitos por la habitación.

mmmm.....que guapo estas!!! com m'estas posant!!!

Noto que la teva respiració s'està accelerant, t'estas començant a posar nerviós, inquiet, remugues...i a mi m'encanta...com a mínim has notat que estic allà....

Et gires cap a mi, i amb mirada inflexible em dius: t'estaràs quieta?

I jo et dic: perquè? estic recollint roba!!!

No em dius res, i intentes seguir estudiant...i jo marxo dos minuts per deixar que et calmis una miqueta...

Torno a observar-te de reüll, i sembla que has recobrat la concentració....així que torno a fer-me veure. Aguantes un parell de viatges fins que...

T'aixeques sobtadament arrossegant la cadira amb energia, tirant-la al terra, i amb molt de geni m'agafes pels dos braços molt fort i em dius: JA VAL!!!VOLS JUGAR? DONCS ARA SERÉ JO EL QUE JUGARÉ AMB TU.

M'estires de la samarreta, deixant els meus pits a l'aire. En veure'ls els pessigues amb força i un crit surt de mi. Aquest crit t'incomoda i enfada i em dius: NO ET VULL SENTIR QUEIXAR!!!NO VOLIES CRIDAR L'ATENCIÓ....DONCS ARA CALLA!

Reconec que tens raó i immediatament em predisposo a fer allò que et vingui de gust...estic tant calenta que tinc moltes ganes de donar-me a tu...de que em facis teva...

Continues donant una forta estrebada als pantalons. Sento un cop sec al meu cos i un "ai!" surt de mi de nou. Només em cal una mirada teva per entendre que una altre queixa tindrà conseqüències...però no puc evitar-ho...

Amb els pantalons fora, obligues al meu cos a repenjar-se sobre la taula on estaves estudiant. Els meus pits contra els teus apunts. Obligues a les meves cames a obrir-se, i amb els dits, sense avís, omples el meu cony, amb un moviment molt ràpid em folles amb els dits i em dius: TENS PROHIBIT CORRE'T FINS QUE JO NO ET DEIXI!!!!...

Ufff.. estic molt calenta, el meu cony raja entre els teus dits. M'estires del cabell enrere, obres la meva boca i llepo els teus dits acabats de sortir del cony. Em demanes que els mulli bé, perquè ara vindrà la segona part.

De nou el meu cos contra la taula, i els teus dits molls es fan lloc al forat del meu cul....lentament l'obres, jugues amb mi, m'empenys cap a la taula, i els meus pits desordenen els teus apunts a cada empenta. Em renyes quan ho veus, i m'excita encara més....

Quan observes que el meu cos està més excitat per les teves paraules, fiques sense avisar la teva polla dura dins el meu cul. Et demano que paris que fa mal però no ho fas i les llàgrimes comences a recórrer les meves galtes. M'agafes pel coll i em dius: Puta no volies jugar?ara sóc jo el que jugo i tu la que reps...

No em torno a queixar perquè el dolor ha deixat pas a un gran plaer. No puc parar de moure'm endavant i endarrere, mostrant-te el meu cul, desitjant que no el deixis de fer-lo teu...Sento molt a dins la teva polla, mentre els meus dits baixen per la meva panxa, fins a notar el meu cony humit, i acaricio el meu clítoris, fent cercles al voltant, i també al voltant de la meva ratlla, ficant primer un dit, i notant que els músculs es contrauen de plaer. Després dos dits que acaben dins el meu cony.

Tu segueixes bombejant al meu cul, mentre jo ja porto 4 dits al meu cony. M'encanta tenir els dos forats ocupats. UUUUUuuuu arribo a l'orgasme, no ho puc aturar...uuuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUUUU...EM CORRO...

Per molt que dius que no em deixes no ho puc evitar...mmmmm...

Em gires, m'assentes a sobre la taula, amb les cames ben obertes, la teva llengua repassant el meu cony, i aquest mullant els apunts rebregats anteriorment per les meves tetes...


Observo que mentre jugues amb la teva llengua al meu cony, i els teus llavis atrapen els meus per fer-lis sentir un petit dolor, amb la teva mà t'estas tocant la polla, l'agafes fort i fregues amb un ritme compassat...

La teva respiració denota excitació i sentir-te alhora que maltractes el meu cony, fa que perdi l'orientació. No sé on estic, la meva ment s'allibera al plaer que em fas sentir, m'abandono a les sensacions. M'estiro sobre la taula. M'agafo les dues tetes amb les mans, jugo amb els mugrons, mentre tu, t'alimentes del meu cony...Sembla que mai tens prou...

Et dic: et puc menjar jo la polla?vull notar com creix a la meva boca, com les venes es tensen i amb elles tot el teu cos. Vull llepar-te-la, vull mamar-la, vull menjar-te-la, vull que perdi el control dins la meva boca i el teu líquid m'ompli la boca...

Sense dir-me res, m'empenys a baixar de la taula, t'assentes a la cadira, i fent-me baixar fins al terra, quedant-me la teva polla davant la cara, em dius..."Aquí la tens!, a veure que saps fer..."


Primer, repasso la teva polla amb la meva llengua, mooooolt lentament, des de la base fins al teu gland, fins que està tant tersa com mai...Després, llepo els teus ous, notant com s'inflen, com s'omplen d'aquell líquid que desitjo a la meva boca...

Fico tota la teva polla a la meva boca, fins al fons, tocant el meu coll, deixant la meva llengua llisqui per la part de sota, tocant en entrar els teus collons amb la punteta de la llengua.

A vegades, la succiono endins, altres, són els meus llavis els que freguen, altres es només la meva llengua.

Quan la teva llet comença a sortir, preparant el que ha de venir d'un moment a un altre, amb una ma agafo la base de la teva polla, i l'altre, l'acosto al forat del teu cul per rodejar-lo i fer-te sentir una nova sensació que et fa perdre...

La meva boca no descuida en cap moment la teva polla, i és acompanyada per la meva mà que torsiona lleument la teva polla en sortir en fora de la boca...

Arriba un moment que el teu cos acompanya el moviment de la polla dins la boca, accelerant el ritme, donant pas a una explosió de llet calenta a la meva boca....M'empasso una bona part, deixant la resta per seguir jugant amb tu...l'escupo sobre la teva polla, encara tersa i calenta, i amb la llengua la reparteixo per tot el teu membre...



Tremoles quan passo pel teu sexe.....et costa aguantar la sensació tant intensa...M'agafes pel cabell, amb un flux intent que deixi de fer-ho, però en el fons t'agrada, et produeix un gran plaer, però no saps si seràs capaç de resistir tant de plaer...

No paro, no penso parar fins que el teu cos estigui completament abandonat a mi...

Fiblades al teu cos em mostren plaer...descontrol...i em dius: Para puta!

Em tires al terre, m'obres les cames, i castigues el meu cony de nou, jugues amb mi com vols, estic completament abandonada a les teves mans...llepades, dits, assots, de tot rebo i tot em dona plaer...

"Ara pots!", em dius i aquestes paraules, com si fossin paraules màgiques activen el meu cos, fent de nou que el flux surti de mi amb intensitat i em corri ràpidament a les teves mans amb uns crits forts que innunden tota l'habitació...AaaaaaAAAAaaAa AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Em quedo estirada al terra, exhausta...

Tu t'aixeques, seus a la cadira davant els teus apunts...i...em mires amb un somriure a la cara per dir: Ja està? tens prou nena?Puc estudiar ara?

Em quedo allà mirant-te...mmm...m'encanta....

Crec que em quedo adormida, mentre tu tornes a estudiar...

Em despertes amb un petó i em dius que es hora de marxar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario