Pleasure Shelter: SI NO ET TINC T'IMAGINO

jueves, 19 de agosto de 2010

SI NO ET TINC T'IMAGINO

Són les vuit del matí, he somiat amb tu, i m'he llevat amb els pantalons molls. Ara que estic desperta estic tremendament caxonda, m'agradaria tenir-te aquí per deixar a les teves mans el meu sexe.

M'hauré d'imaginar l'escena donat que no et tinc aquí amb mi.

T'espero al llit, amb el pijama...es una samarreta de tirants molt primeta, gairebé transparent que deixa entreveure els meus pits excitats..uns pantalonets molt curts, que per la part del darrera mostra lleugerament les meves natges. Aquest pantalonet de la zona del meu sexe està molt moll.

Entres a l'habitació, em mires i em dius que em toqui, que vols veure com amb una ma em toco els pits, i amb l'altre el meu sexe, però sense treure'm el pijama. De moment no vols veure directament el meu cos, vols veure els meus moviments, vols intuir per sota el pijama el moviment de les meves mans.

No dubto ni un moment en fer el que em dius, em toco, amb la ma esquerre els pits, aprentant-los fermament, acaronant i pessigant el migró per donar-me plaer i amb la ma dreta, baixo lentament fins al meu sexe. Esta completament mullat i els meus dits rellisquen suaument entre els meus llavis. M'entretenguic amb dos dits amunt i avall combinant el moviment amb petits tocs al clitoris...Uf estic terriblement calenta, crec que arribaré en breus moments al orgasme...

Tu t'has estirat al meu costat sense perdre detall. Quan veus que el meu cos vibra acostant-se a l'orgasme, em treus de manera molt brusca els pantalons, em gires del reves, boca avall, poses el cul en pompa i em folles el sexe pel darrera.

Crido descontrolada a cada empenta teva, el plaer es tant gran quan tinc la teva polla dins que perdo ràpidament la orientació i em deixo portar pel plaer. Tu ets agressiu en les teves empentes, tant que has afagat amb una ma el meu cabell i amb l'altre em tens agafada pel coll, tirant enrere el meu cap.



Quan t'has calmat una mica em tornes a girar i em dius que ara gaudiré jo per donar-te plaer despres jo a tu...així que marxes uns segons no sense abans descuidar-te de dir-me que em quedi ben quieta esperant la teva tornada.



Tornes amb les mans al darrera sense voler ensenyar-me que portes i em dius que tanqui els ulls que necessites privacitat pel que vols fer...tanco els ulls i noto com les teves mans recorren les meves, buscant els meus canells per darrera la meva esquena. Em lligues dient que necessites que estigui molt quieta i em deixi dominar pel plaer de les cordes, les teves mans i la teva llengua....



Em recorre la passió pel cos quan una vegada lligada em poses de nou cara amunt, deixant els meus braços lligats sota meu, obres molt les cames, i sento les teves mans jugant ara amb el meu sexe, combinant suavitat amb fermesa, i després quan veig que aproximes la cara al meu cony no puc evitar que aquest s'humitegi esperant el contacte amb la teva llengua.





No només llepes el meu cony, sinó que xucles lleugerament en la zona del clítoris fent que la sensació d'orgasme s'aproximi a cada xuclada però ho allargues perque encara no vols que acabi, vols fer-me gaudir encara més estona.

Et demano que vull llepar la teva polla, vull donar-te plaer, vull gaudir del teu sexe també a la meva boca. Només sentir les meves paraules em dius que si ho vull la tindré, i me l'aproximes a la boca dient que es tota meva...

Estic molta estona llepant-la, en varies postures que et fan gaudir. La llepo molt lentament des de la base fins arribar a la punta. Me la fico fins al final, tocant a la meva gola, i quan venen les arcades al tocar la campaneta, t'escupo per llepar després i extendre-la per tota la teva polla. Xuclo fort la punta, com si vulgues extreure la teva llet i et dic...Vull la teva llet, corre't a la meva boca, la vull.









Llavors em fas baixar del llit, et poses dret i jo de genolls davant teu entres i surts de la meva boca fins arribar a l'orgasme. Surts de mi i la teva llet cau pel meu cos regant la meva boca, la meva cara i els meus pits...





T'estires sobre el llit extasiat del plaer i jo m'estiro al teu costat i et dic: i jo? jo no he acabat? Em dius que jo mateixa havia demanat la teva polla a la meva boca quan tu m'estaves donant plaer, per tant ara estic castigada sense per no deixar acabar.

tu estas molt cansat, i jo em poso molt pesada dient que jo també vull lo meu...que ho desitjo que em toca a mi, que no es just, que vull sentir-ho, que vull, que vull, que vull....

Sembla que no em fas cas, em deixes queixar-me, fins que t'aixeques de cop, llençar-me sobre el llit. Fas cara d'enfadat i em dius: vols lo teu? doncs ara t'ho donaré...

Jo estic contenta i em preparo amb les cames ben obertes deixant el meu sexe a la vista perquè em donis plaer...




De seguida me n'adono que les teves intencions són altres quan agafes, i assentat em poses sobre teu i castigues les meves natges durament, un asot rera un altre recordant-me que si em porto com una nena em castigaràs igual...AU PICA, AU PICA....les meves llàgrimes rellisquen per la meva cara...




M'abraces amb molta tendresa, em portes fins la taula, m'estires i em dones de nou un plaer tant intens que mai ho recordo haver sentit...Sentia el meu cul dolorit sobre la taula i la teva llengua al meu sexe regalant-me consol sobre el castig.




La sensació era increible, no l'havia experimentat mai però m'agrada molt...
Els meus crits innunden la sala i sento que l'orgasme s'aproxima. El meu cony rega la taula i la teva cara de manera generosa quan arribo a l'orgasme.

Ens seiem al sofà, jo acurrucada al teu costat i tu acaronant les meves natges i preocupat per si em feia mal. T'explico que ha estat una sensació inigualable que feia mal però em provocava plaer.

Ens mirem i riem...si es que m'agrada tot!!!jejeje

No hay comentarios:

Publicar un comentario