Pleasure Shelter: Fes-me veure-ho...

sábado, 20 de octubre de 2012

Fes-me veure-ho...



Dóna'm. Dóna'm sol i fes-me ombra,                              Dame. Dame sol y hazme sombra,
dóna'm set i treu-me el son,                                            dame sed y quítame el sueño,
dóna'm temps, dóna'm foc,                                             dame tiempo, dame fuego,
poc a poc encén el joc.                                                   poco a poco enciende el juego.

Parla'm d'aeroports i de viatges,                                       Háblame de aeropuertos y de viajes
de desert i de miratges,                                                   de desierto y de espejismos,
dels somnis que vius,                                                      de los sueños que vives,
del que saps però mai no dius,                                         de lo que sabes pero nunca dices,
del que penses quan somrius.                                          de lo que piensas cuando sonríes.

Que tinc ganes d'estimar-te,                                             Que tengo ganas de quererte,
de deixar-me dur per els aires,                                          de dejarme llevar por los aires,
de sentir-te dir el meu nom,                                              de oírte decir mi nombre,
de que aturis el meu món,                                                de que pares mi mundo, 
de penjar-me del teu coll.                                                 de colgarme de tu cuello.

Fes-me veure-ho tot de color rosa                                    Hazme verlo todo de color rosa,
pinta el cel de color blau,                                                 pinta el cielo de color azul,
deixa que em quedi en blanc,                                           deja que me quede en blanco,
quan em facis un petó.                                                    cuando me des un beso.
                                               
Ara el pes marxa de les coses,                                          Ahora el peso se va de las cosas,
el temps enganya els rellotges,                                          el tiempo engaña los relojes,
s'hi veus sense llum, no ens movem                                  si ves sin luz, no nos movemos,
però anem molt lluny,                                                      pero vamos muy lejos,
i ens creuem com el perfum.                                            y nos cruzamos como el perfume.

Que tinc ganes d'estimar-te,                                              Que tengo ganas de quererte,
de deixar-me dur per els aires,                                           de dejarme llevar por los aires,
de sentir-te dir el meu nom,                                               de oírte decir mi nombre,
de que aturis el meu món,                                                 que pares mi mundo,
de penjar-me del teu coll.                                                  de colgarme de tu cuello.

Que tinc ganes d'estimar-te,                                              Que tengo ganas de quererte,
de deixar-me dur per els aires,                                           de dejarme llevar por los aires,
de sentir-te dir el meu nom,                                               de oírte decir mi nombre,
de que aturis el meu món,                                                 que pares mi mundo,
de penjar-me del teu coll.                                                  de colgarme de tu cuello.

Fes-me veure-ho tot de color rosa...                                   Hazme verlo todo de color rosa...


3 comentarios:

  1. Color rosa malgrat la pluja, les teves paraules donan color al món..

    Petons bonica!!

    ResponderEliminar
  2. Color rosa malgrat la pluja. Les teves paraules donan color al món!!
    Petons bonica!! ;-)

    ResponderEliminar