Pleasure Shelter: AL PARC...

domingo, 16 de mayo de 2010

AL PARC...

És de nit, estic perduda per algun carrer cèntric de Barcelona. Hi ha molta gent passejant pel meu voltant, però tothom va a la seva, ningú para atenció en mi, i jo completament desorientada passo un carrer darrera un altre i no se cap a on haig d'anar. Tinc la sensació de recórrer contínuament els mateixos carrers sense trobar-hi sentit.

Podria preguntar, però tinc por de mostrar que estic perduda, cap de les persones que estan al meu voltant m'inspiren confiança com per mostrar-li la meva por...

No se l’hora que deu ser, però per l’ambient que es veu pel carrer deu ser molt tard, crec que cap a les vols de les dues de la matinada.

Les llàgrimes comences a lliscar dels meus ulls, degut a la por i la impotència.

Veig una plaça que està prou il·luminada com per decidir-me a parar una estona en un banc i intentar centrar-me.

Un home jove se m’hi acosta i em diu que haig de marxar d’aquí, que no és un lloc per estar-s’hi una noia com jo...aquestes paraules fan que trenqui el plor i li digui que no se on estic, que tinc por i per més voltes que hi dono no sé on haig d’anar.

Em diu molt amablement que ell em pot ajudar a trobar-me, que no m’haig de preocupar de res, que només haig d’estar tranquil·la i trobarem el camí...Es queda assentat amb mi fins que veu que estic més calmada. No se perquè m’inspira confiança i em començo a relaxar.

Quan aconsegueixo centrar-me, me n’adono que està assentat molt a prop i intento dissimuladament separar-me una mica, però no vull que ho noti perquè pot pensar que sóc una desconsiderada, donat que és la única persona que s’ha ofert a ajudar-me.

Faig que em cau alguna cosa a terra intentant així deixar una mica de distancia entre els dos...En aquest intent, sento el que em sembla un lleu contacte a la meva natja, però descarto aquesta possibilitat al mirar-lo a ell i veure que segueix immòbil. Pot ser, tot és fruit del nerviosisme i confusió del moment.

De totes maneres, ara que estic més tranquil·la, decideixo donar-li les gracies i marxar del seu costat, ben pensat no el conec de res...

M’aixeco i fent uns quants passos li dic: gracies noi, tot està bé, no et preocupis, crec recordar que se on haig d’anar....

La seva mirada és ferotge, com animal que perd la presa, quan de sobte, es posa dret davant meu, sense que jo pugui reaccionar, m’agafa fort pel braç i em diu a cau d’orella: on et penses que vas maca? Tot servei te un preu i encara no has pagat el que em deus!

Intento fugir del seu fort braç, però tots els intents per alliberar-me em resulten inútils... La seva ma continua estrenyent el meu braç, i amb l'altra ma m'agafa el clatell, m'estreny fort i em guia de nou cap al banc, on estàvem assentats.

M'empeny cap al banc, caic de genolls al seient, el que em produeix un dolor intens que em fa perdre per uns moments el sentit. Torna a aprofitar la meva debilitat en aquest moment per empènyer el meu cos endavant i deixar que pengi per l'altra banda del banc. En aquests posició, no tinc gens d'estabilitat. No toco amb les mans al terra degut a l'alçada del respatller ni toco amb els genolls al seient.

Em balancejo per arribar a agafar alguna postura estable per incorporar-me. No m'és possible perquè en el mateix moment que estic pensant això, noto un pes sobre la meva esquena que m'impedeix moure'm.

Ell s'ha estirat a sobre meu per evitar que em mogui, el seu pes fa que em costi respirar, i em clavi a les costelles el banc de pedra que tenim a sota. No em deixa moure, tinc por, em tremola tot el cos, i ploro de nou. M'agafa pels cabells i em diu que si em torna a sentir serà pitjor. Em busca les mans i me les immobilitza a l'esquena amb un cop sec, amb el que semblen unes manilles.

Em diu: tranquil·la se que t'agradarà...

M'aixeca la faldilla, em baixa el tanga, m'obre les cames i em repassa el cony amb els seus dits. Ho fa tant suau que, tot i que sembla una bogeria, m'està agradant. Em fa por que ho pugui notar...

Sento com es descorda una cremallera, i la por em torna al cos...Noto la seva polla jugant amb el cony, sense penetrar-me, però passejant-la per ell, al principi molt suau, i poc a poc amb un major ritme. Esta molt a prop meu, i la seva olor se'm fica al nas. És una fragància molt agradable.

Sense previ avis, entra la polla fort, m'agafa dels cabells i l'enfonsa fent-me treure el poc aire que tenia dins els pulmons...

No se per quin motiu, em pregunta si m'està agradant i no se perquè li contesto sincerament que m'encanta...Es sorprèn de la meva reacció, però realment m'està agradant i en aquell moment, portada per les luxúria em sincero.

M'està posant molt calenta estar lligada, amb les cames obertes en un banc a una plaça publica, i follada per aquest noi, que si no fos per la situació, podia ser el meu tipus...La seva veu em reconforta i em diu que gaudeixi perquè em queda per estona.

A partir d'aquest moment, m'entrego a ell, sense cap tipus de queixa, em deixo portar pel que em fa sentir. De cop treu la seva polla de mi, i sense poder veure que fa, els segons se'm fan eterns, fins que noto la seva llengua llepant el meu sexe, humitejant des de davant al darrera, entretenint-se en aquells punts en els que el meu cos reacciona de manera més agressiva quan em llepa...

Torna a aturar-se, notant que m'està faltant l'aire. Em fa canviar de posició, posant-me en el banc, en sentit contrari a com seuries en condicions normals, amb les cames obertes, deixant la part estreta del banc sota meu, i m'estira cap endavant tombant-me en el banc. Segueixo amb les mans lligades, i en aquesta postura torno a tenir el cony i el cul a la seva disposició.

Em pregunta: nena estas bé?

En aquest moment sembla que la lògica retorna a la meva ment, i em torno amb una entonació agressiva cap a ell dient: fill de puta com vols que estigui bé? seràs cabró!!!.

Em dona un assot i em diu: puta si estas tan calenta com jo? ara de que vas? calla i gaudeix!!

Sabia que tenia raó, i el meu sexe així ho deia, perquè regalimava fins arribar al banc...Ell aprofita aquest flux per mullar el meu cul amb els seus dits. desitjo que entri però em fa por que em faci mal, que no sigui delicat amb mi, tot i que des del principi ho ha estat...

De cop sento unes veus que provenen d'una mena de transistor, i ell fa un renec llençant alguna cosa darrera el banc on estem...Sembla que aquesta situació l'ha incomodat, i sembla ara tenir més presa, perquè deixa d'entretenir-se amb el meu forat per passar a fotre la seva polla directament al meu cul, el qual, no oposa cap tipus de resistència...

Una estona així, dins i fora. Un parell de vegades, aquelles veus metàl·liques tornen a sonar, moment en que ell em penetra més fort, com per desfogar-se, com si fos culpa meva, castiga el meu forat...

Els meus gemecs acompanyen les seves embranzides, i sembla que gaudeix amb mi...

El seu ritme accelera, i em diu: nena deixa'm el teu cony, t'has de córrer perquè no tenim gaire temps ja...Així que mentre em penetra el cul amb la seva polla, amb les mans m'excita el sexe fins que el meu moviment li demostra que arribo a l'orgasme...

Es deixa portar ell també i arribem junts al clímax. Tot acaba en el mateix moment en que la meva ment em retorna a la realitat i fa em reaccionar de nou amb agressivitat fictícia cap a ell...Ell mentre, surt de mi, es guarda la polla dins els pantalons i la cremallera separa el que fins ara ens havia unit.

Em deslliga les mans fent-me unes fregues als canells adolorits. M'ajuda a seure i em diu que ara anirem a buscar el meu cotxe...Em poso com boja, dient que no es quedarà així, que aniré a la policia, que no pot fer el que li vingui de gust amb la gent com si fóssim nines, etc etc etc...Totalment fora de mi, fins que em fa seure al banc, es posa molt a prop meu, busca a la seva butxaca i treu el que sembla una placa...
Feia dies que no et veig, i et trobava molt a faltar, tenia moltíssimes ganes d'estar amb tu, de que els teus braços rodegessin el meu cos i fondre'm lentament amb tu...

Havia quedat amb tu al parc que hi ha darrera la meva feina, jo havia de sortir de treballar tard i allà, una vegada fosc, ens podríem veure i estar una estona junts.

Pel matí havia agafat una manta i l'havia guardat al cotxe, pensant que podríem seure allà, i estar tranquils. Vaig passar tot el dia a la feina nerviosa, excitada per veure'ns després de tants dies. El temps passava lent, i la meva ment no es concentrava per res en la feina que havia de fer...només em recorria per la ment imatges de tot allò que altres vegades havíem fet quan estàvem junt i intentava imaginar com aniria aquella nit quan et veies...

Eren les quatre quan em vas trucar i em vas dir que pot ser arribaries una mica tard, cap allà a les 21h (jo sortia sobre les 20h). Evidentment no tenia cap importància una horeta més, després de tants dies...

Per fi va arribar l'hora de sortir de la feina, i encara tenia una hora per endavant per veure't...vaig pensar que seria una bona idea anar a comprar alguna cosa per sopar, per agafar forces...Així que vaig anar al poble, a comprar unes quantes cosetes per picar, i vaig tornar cap al parc que hi ha darrera la meva feina.

Vaig buscar un racó tranquil, entre dos arbres, vaig posar la manta que havia portat al terra, i vaig preparar el sopar, quatre coses per picar i una ampolla de vi.

Esperava nerviosa la teva arribada, assentada a la manta, amb el pensament perdut, recordant-lo.

De sobte, vaig sentir un cotxe que aparcava a prop, tot i que on jo estava no em podien veure, em vaig posar nerviosa, pensant que pot ser no era ell, que podia ser qualsevol altre persona i no sabria com reaccionar. De sobte em vaig sentir ridícula, allà al terra, assentada a una manta i amb el sopar esperant...

Vaig tancar els ulls, intentant recordar qualsevol altre imatge per oblidar la meva por...De sobte, vaig sentir una presencia al meu darrera, i unes mans que acaronaven el meu coll, i una suau tela que tapava els meus ulls. Ell no deia res, però no em feia falta, no tenia dubte que era ell, la seva pell, la seva olor, i aquest joc que sap que m'encanta...

Es va assentar al meu davant, i de tant en tant m'acostava a la boca alguna d'aquelles cosetes que havia preparat per sopar, però sense dir absolutament res. Sentia que ell també menjava, i estava plenament excitada perquè no podia veure que feia, i estava allà, esperant que ell acostes alguna cosa a la meva boca, immòbil...

De sobte, no se quanta estona havia passat, vaig sentir com treia de la manta, tot el que hi havia allà, s'acostava molt a mi, podia sentir la seva respiració i el batec del meu cor cada vegada més fort...que feia davant meu? perquè no em deia res? perquè no em tocava?

Va obrir suaument la meva boca, i em va dir a l'orella...."llepa t'agradarà"...al treure la meva llengua, vaig notar el seu sexe rígid davant la meva boca. El vaig llepar lentament, començant per la punta, variant el moviment de la meva llengua, fins que es va cansar, i va empènyer la seva pelvis, fent que la seva polla omplis completament la meva boca. Controlava el moviment perquè entrés i sortís, ajudant-se amb la ma que tenia al darrera del meu clatell per controlar quan i com volia que li mamés la polla.

M'excitava moltíssim que em dominés i ho notava, perquè els meus pits es deixaven veure per la prima samarreta que els cobria. No portava sostens, perquè me'ls havia tret mentre l'esperava per estar còmode...Abaix només portava un pantaló primer i un tanga de color negre. Creia que tant una cosa com l'altra devien estar humits, perque el meu sexe estava molt mullat...

Em vas estirar sota teu, tu assentat a sobre, em vas pujar la samarreta, deixant sortir els meus pits. Els vas llepar, cada vegada més ràpid notant com m'excitava. Passes la teva ma per sota el tanga i m'acaricies el sexe mullat. Jugant amb mi, sense deixar-me arribar a l'orgasme...Desitjo tant arribar-hi, que m'enfado amb tu...dient-te "collons no putegis cabron"...

Pares en sec, m'obligues a fer-me la volta, amb un moviment brusc del teu cos. Em deixes a quatre, baixes el meu pantaló i el tanga, deixant el meu cul i el meu sexe a la vista.

M'envaeix la vergonya, al imaginar-me allà al parc nua, amb els ulls tapats sense poder veure qui hi ha....pot ser algú em mira i no me n'adono. Faig el gest de tapar-me, i la teva mà m'assota dient: "que fas? qui decideix aquí com es juga?".

Em quedo quieta, completament immòbil, deixant-me fer. Em torna boja aquest joc, i m'abandono a les teves mans. De sobte, sense més, la teva polla entra al meu cul fent-se espai fàcilment. La teva ma juga de nou amb el meu sexe encara més mullat. De tant en tant un assot em recorda qui mana i em fa estar quieta perquè la teva polla envaeixi el meu cul.

Surts i et dic: "ara em toca a mi jugar no?" sembla que al principi et resisteixes, però tens curiositat per veure que faig i em deixes fer...

M'aixeco, em trec els pantalons i el tanga, només porto la samarreta, que cobreix lleugerament el meu cos fins al meu pubis. T'estiro al terre, deixant la teva polla a la vista, apuntant al cel. M'assento a sobre teu, donant-te l'esquena, i entro el teu sexe dins meu. M'obro de cames, em mantinc mig dreta sobre les meves cames, i les teves mans a les meves cuixes aguant-me i dirigint de nou el moviment. No pots evitar controlar la situació. Et pego a la ma dient que ara manava jo, però no ho hauria d'haver fet mai. Em tires endavant, et poses tombat sobre meu i tornes a penetrar el meu sexe, fent que tanqui les cames sota teu.

El pes del teu cos no em permet moure'm, i així, amb les cames tancades, noto increïblement el teu sexe entrant salvatgement al meu sexe.

Noto com les meves cames estan humides del suc que surt del meu cony, excitada per no poder-me moure sota el teu domini.

estas a punt de corre't, però no ho fas a dins, sinó que surts, i noto el teu suc calent a les meves natges i a la meva esquena.

Una vegada descarregat, em fas tornar a posar a quatre, estant el teu cos enmig, i mentre assotes amb compte les meves natges, provocant-me un gran plaer, tornes a jugar amb els dits al meu clítoris.

La meva ment desapareix de la realitat i es deixa transportar a un lloc on només existeix plaer. Quan estic a punt d'arribar a l'orgasme, t'acostes a la meva orella i em dius: "estas sentint plaer? si hauria de ser un castig per voler dominar...

Sentir aquestes paraules acceleren el meu ritme i immediatament arribo a l'orgasme...tu no pares ni els assots ni el moviment dels teus dits al meu cony, fent que l'orgasme sigui infinitament llarg, deixant-me pràcticament sense respiració.

M'estiro, les teves cames encara estan sota el meu cos, i el teu membre torna a estar rígid al costat del meu cos...i et dic..."que en vols un altre?"

Em dius, "Ni ho dubtis nena, ara quan et recuperis em menjaràs la polla!!"

Estic destroçada, però tu esperes pacientment acaronant el meu cos, mentre em responc.

No se quant de temps passa, però quan recupero la respiració, miro el teu sexe i encara està ters, esperant-me...

Et poses dret davant meu, obro la boca, i colpeges suaument la punta de la teva polla a la meva llengua. L'agafo fort, la llepo completament, escopint de tant en tant per mullar-la.

La meva ma, fa un moviment circular sobre ella i la meva boca acompanya la meva ma, sentint com les venes de la teu sexe sobresurten de la pell, amb una gran tensió que vols alliberar...

Trec la meva mà, i la teva polla entra completament a la meva boca, està suau i tersa, dolça. No em cansaria mai de llepar-la...Cada vegada que està a punt de sortir de la meva boca, faig una petita xuclada endins, i un gemec de plaer surt de tu...

Poso una ma al teu cul, i jugo amb el meu dit al voltant del teu forat, mentre la meva boca segueix amb la teva polla a la boca.

Quan veig que estas molt a punt de treure la teva llet, continuo amb la ma, moviment ràpid i enèrgic, obrint la boca davant teu perquè la teva llet caigui sobre mi...

Una explosió del teu sexe que cobreix la meva boca, els meus llavis, la meva cara coberta pel teu suc...mmm dolç i calent.

Ens tombem cap amunt, mirem les estrelles, i la lluna em balanceja perquè m'adormi al teu costat...

No hay comentarios:

Publicar un comentario